Обмін та повернення товару
Якщо вам з якихось причин не підійшов товар, ми можемо запропонувати вам обмін або повернення.
Для вирішення питань обміну та повернення товарів зателефонуйте нашому менеджеру.
Умови повернення товарів належної якості
Обмін та повернення товарів регламентується Законом України «Про захист прав споживачів» . Товари належної якості, замовлені в Інтернет-магазині 17.in.ua, що не підійшли з будь яких причин (фасон, розмір, колір), можуть бути повернуті або обмінені протягом 14 днів, не рахуючи дня покупки, за умови:
• відсутності слідів експлуатації і носіння;
• збереження товарного вигляду і споживчих властивостей;
• наявності оригінальної і неушкодженою упаковки і ярликів.
Вартість доставки при обміні або поверненні товару сплачує Покупець, за виключенням випадку помилкової заміни товару з вини Продавця (інший розмір, колір або артикул). У цьому разі повернення здійснюється за рахунок Продавця.
Згідно із Законом «Про захист прав споживачів» , не підлягають обміну та поверненню товари належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному «Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну» :
• білизна натільна (нижня білизна, купальники, нічні сорочки, піжами);
• також інші товари, включені Кабінетом Міністрів України до переліку товарів, що не підлягають поверненню або обміну.
Якщо умови, викладені у цьому розділі не дотримані, продавець має право відмовити у поверненні товару.
Повернення коштів здійснюється зручним для клієнта способом протягом 10-х робочих днів після отримання та перевірки продавцем товару.
Умови повернення товарів неналежної якості
Права споживача у разі придбання ним товару неналежної якості регламентуються статтею 8 Закону України «Про захист прав споживачів» . При виявлені недоліків товару Покупець має право вимагати заміну товару або ж повернення коштів. Інформування Продавця про отримання товару неналежної якості повинно бути виконано в перші 24 години після отримання товару Покупцем телефонним дзвінком, повідомленням на електронну пошту, або Viber. Контактну інформацію дивитися на сторінці сайту Контакти.
Якщо виявлені істотні недоліки, які виникли з вини виробника або продавця товару (брак), повернення відбувається за рахунок Продавця.
Товари неналежної якості після експлуатації, або за відсутності оригінальної і неушкодженою упаковки і ярликів обміну та поверненню не підлягають.
Відповідно до чинного закону «Про захист прав споживачів» товари, придбані по знижці в період акцій, обміну та поверненню не підлягають! Крім випадків, коли покупцем виявлено брак товару.
У разі невиконання умов, встановлених вище, Продавець має право відмовити в задоволенні претензії про брак або недостачу будь-якого товару.
Повернення коштів здійснюється зручним для клієнта способом протягом 10 робочих днів з моменту відправки Покупцем.
Зверніть увагу:
• якщо Ви під час повернення товару напишете «післяплата», ми не отримаємо посилку. Такі посилки повертаються відправнику.
• якщо повернення товару не з нашої вини, і Ви вказали, що доставку оплачує одержувач, то вартість доставки буде відрахована із суми до повернення за товар.
• попередньо оплачені, але не забрані вчасно замовлення можуть бути повторно відправлені за умови компенсації транспортних витрат (послуг служби доставки з оплатою в обидві сторони).
МИ ЗАВЖДИ ВАМ РАДІ! ПОВЕРТАЙТАЙТЕСЯ ДО НАС ЗНОВУ!